środa, 24 maja 2017

Dwadzieścia siedem



Ostatnie dni spędziłam na pisaniu planu ochrony obiektu na zaliczenie zajęć terenowych z OOMOiO (no dobra Ela robiła plan, ale żeby nie było ja też coś robiłam - zgadzałam się ze wszystkimi propozycjami koleżanki no i zrobiłam sama AZ 2 punkty z 47 haha). Coraz bliżej końca roku akademickiego bo 13 czerwca mam już ostatnie zajęcia a potem oficjalnie zaczyna się sesja (w której teoretycznie nie powinnam mieć egzaminów) no a później wakacje. Ok, nie do końca wakacje bo przecież trzeba wyrobić 160 godzin praktyk na komisariacie. Nie wiem czy mam cieszyć się z tego, że wszystkie zaliczenia i egzaminy mam na ostatnich zajęciach. Z jednej strony to dobrze bo nie będę musiała jeździć na egzaminy kiedy mogę mieć już wolne, ale z drugiej jakoś nie widzę nauki przy tak ładnej pogodzie (no może z wyjątkiem dzisiejszego i wczorajszego dnia bo pada, jest zimno i wieje jakby miało zaraz głowę urwać). Żeby było jasne i tak nie wyjdę z domu no ale wolę leżeć i oglądać seriale czy słuchać muzyki zamiast czytać o szykach ochronnych, ochronie VIPów czy infrastrukturze krytycznej. Pierwszy egzamin mam już we wtorek i na prawdę nie chce mi się uczyć tym bardziej, że plan ochrony jest zrobiony a ja w końcu mam czas na nadrobienie zaległości serialowych a drugim argumentem za nieuczeniem się jest fakt, że w Katowicach są Juwenalia a ja bardzo chciałabym posłuchać na żywo Quebo, Organka i Luxtorpedy (pewnie i tak nie pójdę bo sama nie chcę a zgadać się z obcymi osobami to tak trochę słabo...no ale kto wie, może jeszcze mi się coś odmieni i pojadę).




7 komentarzy:

  1. Widzę, że interesujemy się podobnym kierunkiem :)
    Jestem uczennicą liceum o profilu policyjnym.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nauka w okresie majowym idzie najgorzej, z samego faktu że niedługo WAKACJE i zamiast spiąć pośladki i uczyć się by wszystko mieć z głowy, tak człowiek zazwyczaj odpuszcza i korzysta z ładnej pogody! Szkołę mam za sobą już dawno, jednak to uczucie pozostało do teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za egzaminy, sesję i mam nadzieję, że pójdzie Ci dobrze! Każdy wolałby odpoczynek od nauki, ale niestety czasem trzeba :( Już kiedyś to pisałam, ale bardzo zaciekawiłaś mnie swoim kierunkiem :D
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie lubię się uczyć w ładną pogodę. Okropnie!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ochrona wewnętrzna brzmi groźnie :)
    Zapraszam w wolnym czasie do nas
    ***KLIK***
    Pozdrawiamy, :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię swoje studia i lubię się uczyć tego czego od nas wymagają :)

    Zapraszam serdecznie.
    Obserwuję :-)
    Pozdrawiam!

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow twój kierunek studiów wydaje sie być bardzo ciekawy ^^
    Chyba maj i czerwiec to najgorsze miesiące do nauki :D


    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się we wspólne obserwację, jeśli spodoba mi się Twój blog to na pewno zaobserwuję :)