poniedziałek, 19 czerwca 2017

Dwadzieścia dziewięć





Wczoraj wróciłam do domu z Nowego Sącza. Humor jak zawsze po powrocie mam kiepsko, ale i tak cieszę się, że spędziłam kilka dni z chłopakiem. Co prawda plan na te dni był nieco inny bo miałam się uczyć na dwa ostatnie egzaminy, które mam jutro, ale z drugiej strony wiadome było, że tych dwóch rzeczy nie da się połączyć no bo jak? W trakcie tego pobytu pogoda była do bani, ale i tak spędziłam miło czas i zdążyłam się zarumienić i płakać nad swoim wyglądem buraka (na szczęście mogę już marszczyć czoło bo ciężko mi było bez tej zdolności haha). Jak zawsze było sporo śmiechu, narzekania, wygłupiania się, leniuchowania i jedzenia śmieciowego żarcia, ale właśnie to jest fajne w tych naszych spotkaniach. Nowy Sącz i Chełmiec mają to do siebie, że zawsze gdy tam jestem trafiam na ładne widoki - zachód/wschód słońca wyglądają niesamowicie. Dzisiaj czeka mnie nauka, pewnie nie dam rady ogarnąć tego wszystkiego w jeden wieczór, ale może jeśli poczytam kilka razy to coś zapamiętam, coś zostanie mi w głowie i jutro nie będzie aż tak źle. Mam przed sobą też inne trudne zadanie bo do niedzieli muszę wybrać promotora a nie wiem o czym chcę pisać pracę - pustka, zero pomysłów na dziedzinę nie wspominając już o temacie. Dam radę, w końcu zaraz wakacje. Może nie uschnę z tęsknoty za Mateuszem - w końcu sierpień jest już za chwilę, prawda?






7 komentarzy:

  1. Dokładnie, dasz radę a niedługo wakacje to odpoczniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post :)
    I'm following your blog ♥
    Visit my blog :)

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na egzaminach, a humor na pewno się poprawi! :)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. na szczęście w wakacje jest dużo wolnego :)
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie urocze ostatnie zdjęcie. Trzymam kciuki za wytrwałość. Obserwuję c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeyny Post na pewno dasz rade, będę trzymać za ciebie kciuki!
    ---
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodko razem wyglądacie! Mam nadzieję, że znajdziesz inspirację i wenę do napisania pracy :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się we wspólne obserwację, jeśli spodoba mi się Twój blog to na pewno zaobserwuję :)