środa, 7 czerwca 2017

Dwadzieścia osiem



W ostatnim czasie skupiam się tylko na nauce na zaliczenia i egzaminy. W tym semestrze wyjątkowo nie chce mi się uczyć i na prawdę nie wiem czym jest to spowodowane. Wszystko zostawiam na ostatnią chwilę, już nawet posunęłam się do tego, że uczę się w dzień egzaminu w drodze na uczelnie (są dwa rozwiązania - uczę się faktycznie albo idę spać bo jest 6 a ja przecież spałam ledwo 5 godzin). Jeden egzamin prawdopodobnie zawaliłam bo jak przyszła pora na pisanie to wszystko wyleciało mi z głowy i moje odpowiedzi zawierały się w jednym zdaniu. Pociesza mnie fakt, że był to termin zerowy i jak powinie mi się noga to mogę podejść jeszcze raz bez wpisywania mi 2. Wczorajszy egzamin z psychologii wyjaśnień i zeznań zdałam na 4 co było dla mnie niemałym szokiem - już kiedyś miałam styczność z "niespełnionym magistrem" więc wiedziałam, że szanse na zdanie przeze mnie czegoś na 5 jest niemożliwe bo sposób oceniania jest na prawdę chory. Miałam też pierwszy w ciągu tych 2 lat egzamin ustny, który wypadł świetnie. Stresowałam się chyba bardziej niż przed maturą a wylosowałam na prawdę proste pytania - 2 rodzaje proszków lekkich i 2 ciężkich, czym zwilżamy wymazówkę przed pobraniem materiały biologicznego i rodzaj śladów traseologicznych ze względu na obiekt - łatwizna. Jeszcze tylko monitorowanie zagrożeń bezpieczeństwa, aspekty zwalczania terroryzmu, potem angielski i ochrona osób, mienia, obiektów i obszarów w trakcie sesji i długo wyczekiwane wakacje. Myślę nad tym jak rozwiązać problem praktyk i urlopu mojego chłopaka, który wypada akurat wtedy kiedy ja mam jeszcze "pracę". Może uda mi się zacząć albo chociaż skończyć je wcześniej bo chciałabym spędzić z nim chociaż kilka dni. Jakoś na dniach jadę na komendę więc zobaczę co da się zrobić.

prezent na dzień dziecka // książka, którą w końcu zaczęłam czytać i mam zamiar skończyć w najbliższym czasie

11 komentarzy:

  1. Mnie również nie chce się uczyć, ale już niedługo koniec roku :) Teraz to tylko zaliczanie :D

    Zaobserwuj♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój kierunek musi być ciekawy i widać, że Cię interesuje.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla Ciebie te pytania to łatwizna, a dla mnie brzmi to kosmicznie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zapomniałam dodać, że dla osób, które miały z tym kontakt haha :)

      Usuń
  4. Huhu! Powodzenia na studiach! Wierzę w Ciebie, kotku! :3
    Come to my world: https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/ Will be interesting...♥ Ucieszę się jak zajrzysz...♥
    XOXOXOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia na studiach, będzie dobrze!:*


    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twój kierunek wydaje mi się bardzo ciekawy :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi! I just have discovered your blog and now I am following you, I hope u can visit mine and if u like follow me back. Great post! Kisses from http://mylifeinsimplelittlewords.blogspot.com.es/ ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia z nauką i egzaminami! Będę trzymać kciuki żeby wróciła do ciebie motywacja ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie <3

    http://grzesiakjuliaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia na studiach <3
    xoxo
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się we wspólne obserwację, jeśli spodoba mi się Twój blog to na pewno zaobserwuję :)