piątek, 30 czerwca 2017

Trzydzieści


Wakacje czas start!
Od tygodnia mam już wolne, wszystkie egzaminy mam już za sobą - zdane lepiej lub gorzej, ale zdane (mam tylko jedną 3 więc chyba nie jest aż tak źle). Podjęłam też wybór dotyczący promotora i pracy licencjackiej. Było ciężko głownie dlatego, że z listy  promotorów znałam zaledwie kilka nazwisk a o tych osobach które mnie interesowały ciężko było uzyskać informacje. Z ponad 35 nazwisk wybrałam 20, później 5 aż w końcu wybór padł na jedną osobę. Moim zdaniem uczelnia źle to zorganizowała bo zapisy były przez internet w terminie od 25 czerwca do 12 lipca, a już w niedzielę o 12:00 były przeciążone serwery i nie dało się nawet wejść na stronę szkoły. Kiedy w końcu po ponad 20 minutach walki udało mi się zalogować na stronę, nie było już miejsc do doktora którego wybrałam jak i kilku innych. Z tego powodu zapisałam się do innej osoby z mojej "top 5". Chciałam pisać o przestępczości zorganizowanej, terroryzmie czy przestępczości nieletnich bo to interesowało mnie najbardziej a teraz muszę bardziej zainteresować się psycholgią i patologiami społecznymi. Powoli tracę orientację i zapominam jaki mamy dzień tygodnia, trochę słabo jak na tydzień wolnego, prawda?

Plany na najbliższe dni?
  • nadrabianie seriali - skończyłam już SOA i PLL, ale lista tego co zostało jest strasznie długa
  • czytanie książek - ostatnio wypożyczyłam nowe książki i czytanie ich idzie mi lepiej niż poprzednich, chyba ze względu na ich tematykę
  • słuchanie muzyki - dziś premiera najnowszej płyty Stone Sour Hydrograd a to mój numer 1 na liście "do przesłuchania"
  • odpoczywanie zanim zacznę praktyki na komisariacie

4 komentarze:

  1. Szkoda, że nie udało Ci się zapisać do doktora, którego wybrałaś na początku. Życzę powodzenia w napisaniu pracy licencjackiej!
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziel się tutaj kiedyś listą seriali, bo aktualnie nie mam co oglądać :( Trzymam kciuki za postanowienia!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje plany na najbliższe dni to praca i organizacja swojego życia :D pozdrawiam!

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aktualnie szukam ciekawych seriali, wiec gdybyś miała jakieś do polecenia to byłoby super!
    Mam podobne plany, na mojej liście dużo wyjazdów <3

    MÓJ BLOG michalinm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Nie bawię się we wspólne obserwację, jeśli spodoba mi się Twój blog to na pewno zaobserwuję :)